Friday, May 24, 2019

ღვანკითის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასის პედაგოგის, ცირა მურჯიკნელის მიერ დამზადებული რესურსი

რესურსის რეფლექსია

გავითვალისწინე მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურება და გადავწყვიტე შემექმნა რესურსი ,,დააჯგუფეთ“, რომელიც წარმოადგენს სიტყვების სკივრს. ვაჯგუფებთ  სიტყვებს მარცვლების მიხედვით და ვადგენთ ერთ, ორ და სამ სიტყვიან წინადადებებს. რადგან დაწყებით კლასებში დიდი მნიშვნელობა აქვს თვალსაჩინო მასალას, ბავშვები ვიზუალური მასალის გამოყენებით უფრო კარგად აღიქვამენ და იმახსოვრებენ.
აღნიშნული თვალსაჩინოების გამოყენება მეხმარება სიტყვაში მარცვლების განსაზღვრაში, ხმოვანი და თანხმოვანი ასოების გამოყოფაში, წინადადების შედგენაში, კითხვის ტექნიკის დაუფლებაში.
რესურსის გამოყენებისას საგაკვეთილო პროცესი ხდება უფრო საინტერეს და სახალისო.  ვიზუალური აღქმა ხელს უწყობს მასალის უკეთესად შესწავლას. მოსწავლეებში  იზრდება მოტივაცია და ჩართულობა. რესურსი  ინტერაქტიურია,  გამოიყენება დაწყებით კლასებში.

რესურსის  ინსტრუქცია

ჩემ მიერ შექმნილი რესურსი  ,,დააჯგუფეთ“ წარმოადგენს სიტყვების სკივრს. შედგება სიტყვებისა და დავალებებისაგან. ახსნის დროს მოსწავლეები აკვირდებიან სიტყვებს კითხულობენ და აჯგუფებენ მარცვლების მიხედვით. აკეთებენ დასკვნებს და იმეორებენ. ადგენენ წინადადებებს.
რესურსი ეფექტურია იმით,რომ ვიზუალური აღქმა ხელს უწყობს საკითხის ღრმად გააზრებას და დამახსოვრებას. მოდიფიცირებული ფორმით რესურსი შეიძლება გამოვიყენოთ სხვა საკითხების ახსნისას.




No comments:

Post a Comment